teisipäev, 13. juuli 2010

Ettevõtmistest! _kuupäev otsustatud28.07. algusega14.00


MTÜ sünnipäeva Kiruveres tähistas Eneli üksi. Kuid teadmised, mis sealt saadud ootavad jagamise hetke. Siinkohal ettepanek: Eneli ootab teid endale külla savist esemeid voolima ja maapõletus ahju ehitama. Leiame endale sobiva päeva nende kuupäevade hulgast, mis oleksid 27. 28. 29. või 30. juulikuu päev. Alustaksime tegemistega juba kell 14.00 ( oleneb paljus ilmast kuid asjataksime õues).
Kavas: süüa lõunat, pesta nõud
voolida erinevaid kausikesi, anumaid
ehitada valmis ahi maapõletuseks
heietada mõtteid

Lastel oma-voli tegutsemisek.
Palun vastakse ettepanekule hiljemalt 21.juuliks.
Kaunist suve!

6 kommentaari:

  1. Mina olen kohal, päevade osas mul mingit eelistust ei ole, sest hetkel pole selleks nädalaks midagi plaanitud.

    VastaKustuta
  2. Reede õhtu jätaks äkki igaks kümneks juhtumiks vabaks :)))

    VastaKustuta
  3. 29. ja 30. pikad päevad olen mina ilmselt Tallinna peal. Teised päevad on vabad. Oluline on see, millal kõige rohkem inimesi tulla saab. Ene

    VastaKustuta
  4. Kuupäev külmkapile kirjutatud ja olen kohal. Kas miskit peaks kaasa ka haarama? Ma mõtlen nii sööki või jooki.

    VastaKustuta
  5. Tere, tere.
    Mulle ei sobi sellel suvel enne augusti lõppu üldse, kahjuks on nii läinud. Siinkohal aitäh toetavate sõnade eest. 27. juulist kuni 3. augustini oleme Sonorega Rootsis, siis ma lähen Hiiumaale mett võtma, seal läheb paar nädalat vähemalt, kuid esimesel võimalusel katsun ühendust võtta, seniks aga olen mõtetes teiega ja edu ettevõtmistes!

    VastaKustuta
  6. Olen kohal 28.juuli kell 14.oo.Parimate tervitustega Dina

    VastaKustuta