pühapäev, 12. detsember 2010

Jõuluootus hinges


Kallid tegutsejad, jõulud poevad põue ja aasta 2010 saab otsa. Pöörleme sellel kiirel elurattal nii hooga, et ei jõua seda kaunist aega märgatagi. Kord oli jutuks, et valmistaks koos mõned jõulukingid või kingipakid. Kas Teis jätkub jõudu ja tahtmist koos midagi kaunist oma lähedastele valmistada? Selline päkapikutöökoja laadi tegutsemine!

5 kommentaari:

  1. See on tore idee, aga millal see vaba aeg võiks küll olla?

    VastaKustuta
  2. Mul oleks sellist asja hädasti tarvis, sest mul pole veel ühtki kingitust tehtud. Ma haaraks härjal sarvist ja võtaks selle kiire asja kohe sel nädalavahetusel ette.

    VastaKustuta
  3. Ma tahaksin ka midagi teha, kuid millal on see aeg, mis sobib?

    VastaKustuta
  4. Nokitseme 22.12 õhtul kui jõulumees on külas ära käinud. Kui kõik oma ideedega kohal, siis pilt selge ja anname kätele voli. Tore oleks prosse viltida- neid mida Ene V. hästi oskab! Kuidas tundub?

    VastaKustuta
  5. Mul oleks vist mehisemaid kingitusi vaja ;) Aga kottide tootearendusena ja minu poolse mõttena siis selline asi http://i570.photobucket.com/albums/ss145/lumikelluke/omblemine/eukott1.jpg

    VastaKustuta